Stopi v stik

Pogosta vprašanja

Seveda! Pošlji nam svojo ponudbo na info@gustbatega.si, da vidimo če se ujamemo. 

Najprej poišči želene izdelke. Lahko jih najdeš v kategorijah ali pa si pomagaš z iskalnikom. Pri izdelku klikni na gumb ‘Dodaj v košarico’ nato ‘Nadaljuj z nakupom’ ali ‘Zaključi nakup’ (odvisno od tega ali že imaš vse izdelke v košarici). V spletni košarici preveri izbrane izdelke, izberi način plačila. Nato nadaljuj na blagajno. Vpiši vse potrebne podatke. Ko si izpolnil tudi način plačila klikni na gumb ‘Oddaj naročilo’. Izpisala se ti bo številka naročila in na email boš dobil/-a potrditev naročila in račun. V kolikor nisi dobil/-a nobenega sporočila na email, naročilo ni bilo uspešno oddano. Predlagam, da nas v tem primeru kontaktiraš na info@gustbatega.si ali 041 490 931.

Na voljo imaš dve možnosti. Svoj paket lahko plačaš po predračunu (UPN nalogu) ali s kartico (MasterCard / Maestro / Visa). Lahko pa prideš paket prevzeti tudi osebno. V tem primeru lahko plačaš z gotovino. Možnost plačila izbereš ob zaključku nakupa.

Kot kupcu ti po Zakonu o varstvu potrošnikov pripada pravica, da lahko 14 dni po prevzemu vrneš kupljene izdelke. Vendar si kot kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi izdelkov – poštnina. O vračilu nas najprej obvesti na info@gustbatega.si ali nas pokliči na 041 490 931, da se dogovorimo glede vračila denarja.

Na e-mail info@gustbatega.si  pošlji račun, ki si ga prejel ob nakupu. Nepoškodovan, nerabljen in nespremenjen izdelek vrni na naslov: Barbara Klinkon, Zatolmin 18, 522o Tolmin. 

Po oddanem naročilu ti vedno pošljemo potrditveni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto. V njem boš prejel/-a številko naročila, seznam proizvodov ter končno ceno tvojega paketa.

Izberi željene izdelke in pojdi v košarico. Na dnu seznama izbranih izdelkov je polje z napisom ‘koda kupona’. Sem vpiši svojo promocijsko kodo ali kodo darilne kartice in klikni Vnovči kupon. Na dnu naročila lahko takoj vidiš znesek, ki se ti je odštel.

Razlogov je lahko več. Najprej preveri, če si kodo vpisal/-a pravilno in kliknil/-a Vnovči kupon. Če se ti izpiše napis ‘Koda kupona ni veljavna’ potem je mogoče, da je koda že potekla. Kodo za popust lahko izkoristiš le, če izdelek ni v akciji. V primeru, da je izdelek v akciji, kode za popust ne moreš izkoristiti. Nekatere kode imajo tudi poseben pogoj (npr. Minimalni znesek v košarici 20€). Če še vedno ne razumeš kaj je narobe nas kontaktiraj na info@gustbatega.si